Preskočiť na obsah

Košík

Košík je prázdny

Reklamácia tovaru

Kupujúci môže reklamáciu uplatniť iba na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu greedy.sk, a to do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Záručná doba pri reklamácii tovaru zakúpeného podnikateľom je 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.

Kupujúci je povinný reklamovať zjavnú chybu na produkte bezodkladne po prevzatí tovaru najneskôr však do 5 dní od prevzatia tovaru. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu zjavnej chyby má predávajúci právo neprihliadať.

Kupujúci má právo reklamovať vady, ktoré nevznikli nesprávnym používaním, nesprávnym skladovaním alebo nedodržaním odporúčanej starostlivosti. 

Predávajúci poskytuje záruku na tovar v plnom rozsahu iba ak bol tovar použitý na účely jeho určenia, nebol akýmkoľvek spôsobom upravený, alebo pozmenený.

Ako postupovať pri reklamácii?

  1. Kupujúci si uplatní reklamáciu vyplnením online REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA
  2. Na základe zaslaného online reklamačného formulára, predávajúci vytvorí štítok na vrátenie tovaru a tento pošle kupujúcemu na zabezpečenie dopravy reklamovaného tovaru.  
  3. Kupujúci reklamovaný tovar zabalí, označí zaslaným štítkom a doručí predávajúcemu. 
  4. Tovar musí byť zabalený tak, aby sa zabránilo ďalšiemu poškodeniu a nesmie byť na ňom iná chyba ako tá, ktorá je uvedená v popise chýb v reklamačnom formulári.
  5. Poplatok vo výške 4 eur, ktorý je spojený s nákladmi na dopravu, bude odpočítaný z celkovej čiastky za reklamovaný tovar.

Posúdenie reklamácie predávajúcim:

  • Ak predávajúci rozhodne o tom, že reklamácia je oprávnená, predávajúci bezodkladne vymení reklamovaný tovar za nový tovar alebo vráti kúpnu cenu za tovar kupujúcemu.
  • Ak predávajúci rozhodne o tom, že reklamácia bola neoprávnená, má právo účtovať kupujúcemu náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. A kupujúci má povinnosť tieto náklady uhradiť bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia rozhodnutia o zamietnutí reklamácie.

Predávajúci sa zaväzuje určiť spôsob vybavenia reklamácie do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru. Predávajúci si vyhradzuje čas na vybavenie reklamácie 30 dní od prijatia reklamácie.

Viac v Obchodných podmienkach časť IX. Záručné podmienky a reklamačný poriadok.