Potrebujete poradiť?
Nakupovanie v skratke
Podrobné informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.
Produkty
Odporúčame vám sledovať našu webovú stránku, prihlásiť sa na odber nášho newslettra a sledovať naše sociálne siete, aby ste mali aktuálne informácie o novinkách a dostupných produktoch.
Ak nie je produkt, jeho farebný variant alebo určitá veľkosť, skladom, takýto produkt je označený ako "vypredaný". V prípade záujmu o takýto produkt vám odporúčame nastaviť si e-mailovú alebo webovú notifikáciu, ktorá vás upozorní, keď bude produkt opäť dostupný. Upozorňujeme, že nastavenie notifikácie o dostupnosti produktu nie je rezervácia produktu.
Nezabudnite, že produkty v košíku sa nerezervujú. Ak váš košík obsahuje produkty, ktoré už nie sú dostupné, upozorníme vás, aby ste ich mohli odstrániť a dokončiť nákup ostatných produktov.
Ak technika zlyhá a vy si objednávate a zaplatíte za produkt, ktorý sa v tom istom okamihu vypredá, vašu objednávku zrušíme a peniaze za tento produkt vám budú obratom vrátené.
OBJEDNÁVKA A FAKTÚRA
Svoju objednávku môžete sledovať vo svojom účte. Vaša objednávka prejde viacerými etapami a o tých kľúčových vás budeme informovať e-mailom. Akonáhle bude objednávka uhradená, príde vám potvrdenie o vytvorení objednávky. Od tohto momentu začíname s jej spracovaním, zabalením zakúpených produktov a odovzdaním balíčka prepravcovi.
Na doručovanie objednávok využívame služby prepravnej spoločnosti DPD, ktorá vás bude priamo informovať o stave a termíne doručenia balíka.
Daňový doklad o zaplatení objednávky (faktúru) posielame každému zákazníkovi po úhrade objednávky - ak si zákazník zvolí platbu kartou alebo bankovým prevodom, faktúra je zaslaná obratom po pripísaní úhrady na náš účet. V prípade, že zákazník využije službu dobierka, faktúra je vystavená a zaslaná zákazníkovi po úhrade dobierky.
Faktúra slúži zároveň ako dodací list.
V prípade, že zlyhá technika alebo zaslaná faktúra sa vo vašej e-mailovej schránke stratí, kontaktujte nás na info@greedy.sk. Faktúru vám obratom opätovne prepošleme.
Doručenie tovaru sa uskutočňuje prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD na adresu, ktorú uvedie zákazník. Uvedenie správnej a kompletnej adresy doručenia zásielky je dôležité pre včasné dodanie objednaného tovaru.
Štandardná doba doručenia zásielky je 2 - 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky, dĺžka doby dodania tovaru je daná krajinou doručenia.
Ak zákazník nemôže prebrať svoju zásielku na adrese, ktorú zadal pri platbe objednávky, môže si zásielku nechať presmerovať na inú adresu alebo na výdajné miesto.
Upozorňujeme, že zákazník je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v objednávke alebo na inom mieste, ktoré určí po upresnení dátumu doručenia. Ak nedôjde k prevzatiu objednávky, máme nárok na náhradu škody vo výške účelne vynaložených nákladov spojených s dodaním objednávky a zároveň môžeme odmietnuť zaslanie tovaru objednaného ďalšou objednávkou z dôvodu prvotne neprebraného tovaru.
Vrátenie a reklamácia produktu
Ak ste si svoj nákup rozmysleli, tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
V prvom rade je potrebné, aby ste vyplnili online formulár, ktorý sa nachádza v časti Vrátenie tovaru.
My vám následne vygenerujeme štítok na vrátenie balíka. Je potrebné, aby ste tovar v pôvodnom stave (nepoškodený, nenosený a so všetkými visačkami) vrátili na adresu, ktorú vám určíme. Ak už nemáte pôvodný obal balíka (polybag), tovar môžete vrátiť aj v inom balení, balík však musíte prelepiť a tovar zabezpečiť proti strate a poškodeniu. Na vrátenie balíka použijete službu DPD. Podrobné inštrukcie dostanete e-mailom po odoslaní formulára o vrátení tovaru.
Náklady spojené s vrátením tovaru vo výške 4 eur vám budú odpočítané z vrátenej sumy.
Zákazník si môže reklamáciu uplatniť iba na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu greedy.sk, a to do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Záručná doba pri reklamácii tovaru zakúpeného podnikateľom je 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
Ak potrebujete reklamovať vady na zakúpenom tovare, je potrebné, aby ste vyplnili online formulár, ktorý sa nachádza v časti Reklamácia tovaru.
My vám následne vygenerujeme štítok na vrátenie balíka. Je potrebné, aby ste tovar vrátili na adresu, ktorú vám určíme. Ak už nemáte pôvodný obal balíka (polybag), tovar môžete vrátiť aj v inom balení, balík však musíte prelepiť a tovar zabezpečiť proti strate a ďalšiemu poškodeniu. Na vrátenie balíka použijete službu DPD. Podrobné inštrukcie dostanete e-mailom po odoslaní reklamačného formulára.
Náklady spojené s vrátením tovaru vo výške 4 eur vám budú odpočítané z vrátenej sumy.
Pri vrátení produktu vám budú peniaze vrátené na bankový účet, ktorý uvediete v online formulári.
V prípade reklamácie je potrebné túto najskôr vyhodnotiť. O výsledku reklamačného procesu budeme zákazníka informovať e-mailom a peniaze mu budú, v prípade uznanej reklamácie, vrátené na bankový účet uvedený v online reklamačnom formulári.
Či ide o vrátenie produktu alebo reklamáciu, celková suma, ktorá bude vrátená na účet zákazníka bude znížená o platbu vo výške 4 eur, ktorá predstavuje náklady spojené s doručením tovaru od zákazníka.
Poplatok vo výške 4 eur je spojený s nákladmi na dopravu. Táto suma bude zákazníkovi odpočítaná z celkovej čiastky za vrátený alebo reklamovaný produkt.